Сайтът остава затворен за неопределен период от време

За сега сайтът остава затворен за неопределен период от време.

Работим по въпроса за намиране на партньорски банки, но не можем да се ангажираме със срок.

Все пак, покупко продажбата на биткойни у нас е възможна - чрез сайтове като нашия или директно от борсите. Добър обзор на различните способи можете да прочетете тук:

Здравейте. Направих поръчка за продажба на част от биткойн по-рано днес, но за съжаление портфейла ми е хакнат и парите откраднати. Т.е. сделката е невъзможна. Извинявам се за неудобството.

Разбирам защо не се извършвате плащания, но не ми е ясно защо поръчката ми за покупка от днес не се обработи.
И от съпорта цял ден няма никакви отговори.

Не е сериозно отношението.

Всичко ще се обработи.

Няма как да забързаме непотвърдени транзакции обаче - за покупки и за продажби.

Свършиха ни парите в EasyPay - имаме “чакащи” при тях с много повече, отколкото трябва да изплатим. Но няма как да преведем нови към сметката им, ще се опитаме да намерим начин да ни заверят няколко нулички в компютрите им, но не мога да обещая, че ще стане.

Мерси, поне сега ми е ясен проблема.

1 Like

Здравейте, днес продадох част от btc на посочен от Вас адрес, все още няма поява на самия адрес в blockchain и никакви потвърждения?

Какво се очаква ?

Покупките също ли са преустановени?

Съпорта (Мартин) се отнася ужасно с клиентите!
Моята поръчка също ЦЯЛ ДЕН не можахте да обработите…

Аз също пуснах днес поръчка за теглене, тя дори се финализира, но няма да ходя до EasyPay заради съобщението преди това.

Мисля, че е нормално да се отговори на няколко важни въпроси:

Какво се разбира след празниците ? Някои си почиват и до Януари… За кога става на въпрос, че ще ни се изплатят поръчките. Бихте ли се ангажирали за някава конкретна дата ?

пример: “Очакваме в Четвъртък да ви изплатим всичко” :))

или след нова година ? кой как почива е много сложно, тука …

Това е много неприятно , как е станало имате ли представа , какви сайтове сте посещавали , в имейла имахте ли съобщение че има опит за влизане в портцейла ви , кои портфейл ползвахте. Разкажете повече , сигурно ще е полезна тази информация . Сякаш все по често се случва вече това… ужастно е,

Имам една поръчка ,която седя непотвърдена ,после изчезна от баланса на портфейла ми . Какво значи това ?

чакаш койни или пращаш койни?
дай транзакцията да я видим

Разкажете повече ->irkata84

Купувам койни . Имах 2 транзакции в 2 поредни дни почти еднакви . 1вата е тази която така и не бе потвърдена ,но поне беше в баланса ми 3 дни а сега рефрешнах и излезе .

Мартин от месеци работи по 16 часа, всеки ден, за да ви обяснява в 95% от случаите неща, които можехте да прочетете в FAQ секцията.

Ето сега ще се наложи да прочетеш за биткойн таксите, кой ги налага, как се изчисляват и прочие. Весела Коледа :slight_smile:

Стамен, каква е процедурата ако транзакцията ми седи непотвърдена 3 дни и после напусне баланса на портфейла ми ? Кой детайл за транзакцията мога да постна тук ,за да погледнеш ?
Благодаря .

трудно се работи така

дай ми адрес към който си пуснал (виж в мейла от нас)

Да дам ли крипто адреса ми или хеш на транзакцията ?

Продаваш,но не може веднага да си поучиш парите.До скоро стоеше съобщение,че преводите били забавени.Искаш да купиш пак забавяне.Ми аз примерно исках да купя днес в 9 сутринта и да продам в 12.Как да стане? Да купя,да си видите парите на момента и после като искам да продам пак да си получа парите на момента.Възможно ли е? Не е!Сега, ако имам купени от днес сутринта и съм планувал да ги продам тази вечер в 20 часа?Какво става?Закъсняхме с Рингс…Той Рингс от този Петък му промениха работното време.Преди работеше до 20 часа,ама днес запразни по-рано.Несериозно! В тази фирма има чуството,че двама работят Стамен и Мартин.