Относно необработените преводи към и от ПИБ

Сметката ни в ПИБ предстои да бъде отворена. След като се случи това, ще обработим всички плащания.

За постъпили плащания по сметката ни (покупки на биткойн) ще предоставим избор на клиентите си, дали да им върнем левовата равностойност по тяхна сметка (таксите поемаме ние) или да закупим биткойн по актуалната към момента цена.

Ще изплатим левовете за всички постъпили продажби на биткойн, както е редно да бъде. Надяваме се да ни отворят банковите сметки възможно най-скоро и още утре (петък, 8 декември) да си изчистим сметките с всички наши клиенти.

Комуникацията с клиентите ни ще се извършва по имейла, с който е направена съответната поръчка.

4 Likes

С поръчки за закупуване и направено,и потвърдено плащане преди 15 часа на 06.12 как ще процедирате?

за продажба ,и непотвърдена транзакция ,каква е процедурата ?преди 30 часа ?

Обратния случай направена поръчка за закупуване на BTC но непотвърдена какво следва ?

Всички се интересуваме кога ще си получим парите и монетите.Това е несериозно от ваша страна да не можете да се конкретизирате с някакъв срок.
И това дето го написа Стамен в последното изречение в статията.Да се сещаме сами , че ни изпалихте ли ?

Поръчка номер 8246491
И един допълнителен въпрос ясно че проблема е в банката, нов се пак вие предполагам поддържате някаква връзка с нея и сте и обяснили че не само вашите ми и на клиентите ви парите са блокирани. Не ви ли дават някакъв по конкретен отговор като срок? Защото и аз си проверявам мойта сметка през час дали автоматично няма да ми се върне оревода след като е блокирана сметката, но това е просто надежда някаква, която имам.

сега говорихме с банката - обещаха до 30 минути да ни отворят сметките, но онзи ден пак обещаха да ни дадат информация до края на деня, чакахме си цяла нощ :slight_smile:

Дано дано. Споделете все пак тук като ви я отворят.

Всъщност ще е добре да напишете в колко часа на 6ти ви беше блокирана сметката, за да знаем чия транзакция е минала и чия не е?

Дано да е скоро. Вчера не видях, че сметките ви са блокирани и пуснах превод от ипей. Стигнах до етап имейл с уведомление от цкб. Ясно, че парите не са стигнали до вас, та се надявам, че когато ви отворят сметките, ще ги получите. Или в краен случай се надявам системата им да има някакво автоматично връщане, ако се размотават.

Някакво развитие със сметката?

Голям номер, явно отива като за понеделник, безобразие, нямам думи

В близките до нас държави как стоят нещата някой знае ли? Румъния например?

Да няква нова информация за сметката да имате?

Здравейте,

Поръчка, № 6983217, Завършена в 09:35 , на 06,12,2017.

Сега е 14:00 часа 08,12,2017 –Койните още ги няма – ЗАЩО ?

Поздрави!

Моля да ни извините - днес към 2 часа чак ни отвориха сметката. Трябваше да ходя по срещи, до банката и чак сега влизам в офиса.

Както знаете системата ни е изцяло автоматизирана, имаме и много прехеджирани поръчки и стотици преводи. Оказа се, че трябва да сверим всеки превод ръчно с движенията в кракен. От опит знам, че ако се бърза в боравенето с пари, стават грешки. Освен това, дори и да бяхме пуснали парите днес към другите банки, пак ще стигнат в понеделник.

Затова решихме да оставим обработката за уикенда обещанието, че в понеделник сутринта всички ще са си получили парите.

Още веднъж, съжалявам - ние сме много малък екип и когато компютрите не могат да ни помогнат, нямаме шанс.

4 Likes

Това са много хубави новини !
Искам едно само да попитам и ви оставям да работите.
Казахте вчера че за направените преводи които са блокирани ще дадете възможност на нас да избираме дали да ни върнете парите или да си купим биткойно по сегашния курс.
Остава ли тази възможност и ако да по email ли ще се свържете с нас за да направим избора си ?
Благодаря.

Много по-лесно ще ни е просто да върнем парите. Иначе се сещате как се води кореспонденция със стотици хора, всеки ще каже “Да, ама цената каква е?”. Ние му казваме например “25,000”. Той: “Дали ще се вдига?”, Ние: “Не знаем”, Той: “Може ли да изчакаме малко”, Ние: “Не”, Той: “аз на Вас…”

Така че, който иска, да ни пише имейл с номер на поръчка или клиентски номер и да каже, дали иска биткойни или лева. Може да каже и макс цена, на която е съгласен. Но няма да има диалози.

Услугата Ви е много полезна и аз лично често я ползвам.

Напълно съм съгласен относно банките. Като цяло действат доста авторитарно, без да се интересуват кому причиняват загуби.

Не съм специалист, но не е ли възможно да поискате от blockchain да Ви даде достъп до тяхното API и да извършвате трансфера, ползвайки само услуги от рода на ИзиПей, ePay и Кеш Терминал.

Ако имате възможността за двустранен биткойн банкомат, това също би било плюс. Сега има само 2 в София и те взимат по 10 - 15% такса.

Така или иначе получаването на пари по банков път от клиенти, продаващи биткойн е нож с 2 остриета. Данъчните вече следят и за това.

Съжалявам за спама, но просто услугата Ви е крайно необходима на много хора и Вие приветствате идеи според горния пост.

С Уважение,
Теодор

1 Like